härlig morgon

Det är 15 minusgrader ute och solen skiner. Jag vaknade upp brevid min älskling och vi låg och bara njöt en lång stund inan vi orkade oss upp. Jag känner på mig att det kommer bli en bra dag idag :D Runt klockan 3 så ska vi på kalas till emils kusin, hoppas på god mat och som vanligt blir det säkert kul ^^ Dock måste jag väl sätta mig och plugga lite nu innan eftersom att jag har många inlämningar och ett matteprov att se fram emot nästa vecka.
Men njuta av dagen känns som en bra idé just nu :)


frånvaro

Det har inte blivit mycket här på bloggen på ett tag. Har mycket i skolan nu och jag och emil tillbringar nästan varje dag tillsammans och då blir det nästan bara att vi myser <3
Men nu såg jag en tävling på fokis blogg och vill gärna vara med och tävla.
Man kan vinna ett namnsmycke från Betties galleria.
Man kan ju alltid hoppas att man vinner ^^

RSS 2.0