lördagskväll


Hoj!

Kom precis in från en kvällspromenad ensam runt i värsås. Det är så skönt att vandra runt, speiellt när det regnat och börjar bli lite kyligt. Jag vet inte om jag varken gillar hösten eller inte så jag tar den bara som den kommer :)
Idag har jag tagit det lungt, vilket varit perfekt, det har jag verkligen behövt.
Igår sov jag och emil hos andreas, de spelade något halo spel och jag sov, ungefär. Men jag lånade många bra filmer av andreas, som har underbar filmsmak :D Såg the terminal idag och den var så klockren, kan knappt vänta tills att se resten av filmerna! Men jag måste sätta mig och se dem i rätt tillfälle då jag inte blir rastlös eller somnar som jag brukar... :)
Åkte därifrån ganska tidigt idag iallafall och åkte till Värsås, mysigt mysigt.

Imorgon blit det dubbeldejt med Ana och Jonas! Det blir bio - surrogates. Kan nog vara bra :D

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0