riawr

Igår firade jag och emil ett helt år! Inte ett halvt? Nej, inte ens nära.. ett helt! Ett år tillsammans som kära och lyckliga. Helt underbart måste jag säga! Först så överraskade han mig med picknick i solen på en kulle vid fästningen i Karlsborg. Men havet precis nedanför. Det är sånt man inte glömmer! Sen hade hans föräldrar dukat fint till oss ute i hans stuga och serverade oss god mat och vin (dock hatar jag ju vin men någon gång kanske man hittar något man tycker om). Vi hade en underbar och fin dag tillsammans<3

Idag lagade jag en tand dessvärre, gör fortfarande lite ont. Men det fina vädret ute gör att tandvärken blir ett minne blott :)))))

På fredag åker skolan till småland till en bilskrot.
idag fotade jag med min mask

hej peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0