It works perfect,

Det känns lite udda att jag ligger med en iPad i knät, lite sådär udda eftersom att det inte är så många som äger den här runt om än. Men jag tycker det är coolt. Det enda som är jobbigt med att skriva på den är att de inte går att skriva åäö vanligt utan man får hållz inne a och o för att få fram de. För övrigt funkar den bra. Ritprogrammen är lätta och bra, de finns inte så många gratis spel och jag vill inte gärna jailbreaka den och kan inte koppla till mitt kort till iTunes storen än. Men batteritiden farscinerar mig verigen! Dock så tar det ungefär lika lång tid att ladda den, då det inte finns att köpa någon adapter till iPad i sverigrsbutiker än. Men den är rolig att ha med sig och jag vill inte gärna släppa ifrån mig den. Hur som helst, nog om den :) Ikväll är det fest :D jag här 18års party trots att jag fyller år först på tisdag, men nästa helg ska vi ner skåne och parta hos syrran :) jag tror och hoppas att det blir lyckat ikväll/natt, allt är i allafall inhandlat. Så inatt blir de party party PARTY :D Peace and alchohol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0