love

Nog har lovet varit händelserikt alltid. Bästa påsklovet någonsin? jo tack.

Emil <3 11/4

Elin kom till mig från Karlstad och stannade hos mig i tre hela dagar också! Kul är bara för namnet. Jag gillar elin :D<3
Sen så har Andrea lyckats på körtelbeber och ligger på KSS, inte vidare kul, har varit och hälsat på henne två dagar i rad nu.
Jag har fått ett till sommarjobb, på lundensförskola, men jag tror jag skippar det.

Nu hoppas jag att jag får en lugn dag snarast, för mitt liv tar kol på mig för tillfället.

don't worry, be happy
livet leker ännu en gång

Påsklov

Påsklovet är här, har varit här i några dagar nu och det går snabbt!
Började lovet med en tjejkväll hos Lisa med Lisa, Frida och Andrea! Vi åt tacos och kollade på ice age :) Sen mötte jag och Andrea, Alex och Jimmy nere på stan, var hemma någon gång under natten.
sen har det hänt en hel del och så. Igår var det filmkväll hos Andrea.
Jag har fått sommarjobb också, tror inte jag skrivit det. Ska jobba på St:a birigttas kyrkogård i fyra veckor, de sena veckorna ._. men jag lär ju tjäna gött iallafall ;D
Annars leker livet!

RSS 2.0