puss

En månad igår, helt sjukt vad snabbt tiden går! Jag älskar emil mer än allt, helt otroligt faktiskt. Jag vill vara med honom jämt. Jag ler när jag ser honom, det pirrar i mig när jag ser honom, jag är kär.  

Igår skulle vi fikat på pims egentligen men emil fick åka hem för att han hade så ont i halsen, stackars myboy<3
Men idag ska vi nog fika istället och så sover jag hos honom ikväll :) Jag älskar att somna med han<3

Igår träffade jag pappa också, som kommit hem från Holland nu :D Jag fick en träsko av honom :) haha <3 Han berättade om allt han gjort, kul att höra att pappa har haft det roligt! :) 

kiss på livet <3


090504

Helgen har varit bra. Valborg var helt okej. I torsdags hade vi medieproduktion och skulle jobba med filmen hela dagen. Jag blev sur för ingenting så jag och emil gick från skolan och ut ner på stan istället. När vi kom tillbaka var jag piggare, tack vare emil<3 Men vi orkade inte jobba mer än tills två ändå, då kom Andrea och hämtade mig :)
Vi var på gengåvan, hemma hos henne, hemma hos mig och sen gick vi mot aspö där det tråkigt nog knappt var någon eld så vi gick hem igen, kollade på film och sen åkte hon hem. Helt okej kväll, tråkigt att emil hade andra planer bara.
Men han och hans familj kom och hämtade mig på fredagen, vi åkte till maxi och handlade och köpte med pizza hem. Sen låg vi och myste hela kvällen :)
Lördagen var vi slöa på morgonen och vid 4 åkte vi till Stöpen på påskfest med hans släkt. Det var lite små läskigt i början men dom var hur snälla och välkomnande som helst, jag trivdes riktigt bra! Vi var nog hemma vid 1 sen, då somnade vi ganska direkt. På söndagen gjorde vi ingenting tills jag blev hämtad vid 1 :P lata är vi iallafall. Eller bara lite kära kanske (A)

Nu har jag börjat spela guildwars igen också, ska bara komma in i de gamla vanorna.. kan nog bli kul :D
Jag räknar ner veckorna till sommarlov! Lite jobbigt att jag ska jobba så mycket bara :P men jag överlever :)

ILY emil<3

ellinor hjärta emil

Det är konstigt hur livet kan förändras. För något år sen mådde man urkasst, sen bestämde man sig för att förändras. Le istället för gråta, leva istället för att tänka. Helt plötsligt fanns det inga dåliga dagar längre. Nu har det bara funnits glada månader. Livet är för kort för att deppa över.
Så trodde jag inte på att det fanns någon där ute som jag skulle kunna acceptera mig som jag.
Jag tror fortfarande inte att tanken på att jag har emil är sann. Eller jo, men det är för bra för att vara sann. Jag vet inte om jag förtjänar honom. Jag är inte så bra. Medans han är helt underbar.
Det är ganska svårt att vänja sig vid tanken på att ha någon där jämt för mig, att det finns någon man kan prata med allt om och som bryr sig så mycket om en. Jag har alltid trivts med tanken på att jag jag är ensam, att jag kan gråta för mig själv utan att någon bryr sig. Jag är en ensamvarg. Jag vandrar ut på egna äventyr, jag trivs i mörkret, jag älskar mina tankar. Hur blir det då när jag ska dela med mig av mig själv? Jag vill leva ensam, men mest av allt vill jag leva med emil.

Jag gillar ditt skratt, jag gillar dina ögon, jag gillar när du ser på mig, jag gillar hur du kramar mig, jag gillar dina pussar, jag gillar din tunga, jag gillar din kropp, jag gillar ditt sätt, jag gillar dina ord, allt.
Jag gillar dig så mycket så att jag blir rädd. Jag är rädd att när jag vill vara ensam så kommer du tro att jag mår dåligt vilket jag oftast inte gör, det är bara mitt sätt att klara livet. Jag är rädd att du kommer få veta hur underligt mitt liv är.
 Jag är rädd för att jag ska vakna upp utan dig. Jag har inte riktigt förstått att du är min än, det är svårt att tro efter att ha varit ensam i så många år.
Imorgon har vi varit tillsammans i tre veckor. För 7 veckor sen visste jag inte vem du var. Nu kommer jag alltid veta vem du är, för alltid.

Jag vill vara din, jämt. Vi är allt. Du är jag och jag är du.
Emil<3<3<3

RSS 2.0