borta med blåsten

HAI!
Imorgon bär det av till småland som planerat. En vecka i de djupaste skogarna med emils pappa och hans familj :)
Det lär bli spännande eftersom att jag antar att det inte finns så jätte mycket att göra där, då blir man dessutom kreativ på köpet! Så idag åker vi till karlsborg med andreas och spenderar dagen där. Hoppas på att ana kommer förbi en stund senare också :) Hemma från småland om en vecka igen!


hemma och vänder

kom hem igår från en vecka i skåne tillsammans med emil, mamma och låtsaspappa. Har varit en händelserik vecka med shopping, konsert (bille the vision and the dancers), bad och grillat. Bebsen börjar komma fram i systers mage där nere nu också och i början av december blir jag moster för första gången, hiihi.

Om någon timme bär det av till göteborg. Syrran och jag ska vidare mot ullared imorgon sen och kommer hem på onsdag. Får se om man hittar något roligt där nere, har ju faktiskt alldrig varit där men pengarna lär ju gå åt!

Kan tillägga att min käre pojkvän fick en longboard i födelsedagspresent så det blir till att åka långt senare i sommar :)

peace and love

19-1 dag kvar av jobbet

faktum är att jag nu, snart, ska gå och lägga mig i sängen klockan 21 för sista gången på ungefär 6 veckor! För efter klockan 1 imorgon så är jag inte bara fri, utan lycklig! För då börjar mitt sommarlov som jag saknat i ungefär två år nu och det ska bli SÅ HIMLA UNDERBART!
Dock så kommer jag sakna anneli och august, bara för att dom är så bra och för att jag spenderat fyra roliga veckor tillsammans med dom.

för att inte glömma:
"Nu ska vi ut på tigerjakt"
"Nu är man allt bra hungrig"
"Okejdå, herr jag tror jag vet allt fast jag ser ut som en bäver"
"Douglas, Line, Fredrik"

peace and vacation

RSS 2.0