skroten nästa?

motiveringen lyder:



Jag behöver en ny mobil för att... haha, behöver jag ens förklara? Olyckligt nog så hände detta två veckor efter att jag inskaffat mig mobilen. Jag var så himla glad över att jag äntligen fått modellen som jag ville ha (den hade slutat säljas i sverige). Först så var det bara skärmen som sprack, men för att få det att sitta kvar ändå så klippte jag till skyddsplats som egentligen hörde till en Iphone 3 (eftersom att skyddsplats för min HTC hd mini inte fanns i sverige) och satte på. När det sedan började komma in smuts under den så var jag tvungen att hitta på en nödlösning och ja, vad löser sig inte med lite silvertejp? haha :) I övrigt så är den ganska hanterbar. Den är lite seg, men jag kan inte minnas om det är modellen som är sån eller om det kommit efter skadan.

Jag är i behov av en ny mobil helt enkelt. Så slipper varenda människa jag möter ifrågasätta varför jag slått min mobil i väggen (vilket jag inte har, jag tappade den i asfalten.... två gånger). Haha.. man kan ju inget annat än skratta ^^

RSS 2.0