idag du

Kom hem för en stund sen efter en pizza på prima, eller några bett av den iallafall.
Igår hamnade jag och Andrea på en fest ute i tidan efter en filmkväll då vi såg shaun of the death. De var väll inget ös direkt, haha... musik via en cd-spelare. Men helt okej ändå.
Men nu lever ja knappt, ska nog sova lite medan Andrea är och sjunger för en massa pensionärer. Hon kommer tillbaka och hämtar mig sen så åker vi till mig och färgar håret tror jag.
Imorn är de skola, men de får vi allt se om vi orkar, haha!
puss




mig igen

Våren är snart här, jag njuter! Kan ju knappast bli bättre just nu?
Sen konserten och festen har det hänt en del. Konserten var fantastic så tack till Andrea för att hon bjöd mig :D Och festen var inte så dålig den heller! 26 personer kunde jag räkna till och allt löste sig bra. En kamera och en mobiltelefon blev stulna men allt lämnades tillbaka och här är vi, pigga och rena.
Igår var mickeadellica, tror jag han stavas, hos oss på skolan och berättade om hans musikvideor hela dagen! Vi fick snacka med honom lite också vad han tror om vår video och så... jag tror att den kan bli riktigt bra :D Att jag är med bara killar och så är ju både positivt och negativt men jag tror att det kan bli lyckat som sagt!
Och idag var det en riktigt rolig dag också :) solen sken och dagen gick snabbt. Helt otroligt vad kul man kan ha med Therese och Broberg, haha!

so long


090307

hej här!
Idag blir det fest.
Igår var det håkan.
hej där!

RSS 2.0