Midsommar har passerat

och den har varit helt okej. På morgonen vaknade vi up i Varola jag och emil, åt god mat med hans familj i deras mysiga grillstuga. Sen åkte vi till Värsås, grillade och åt ännu mer midsommarmat!
Har även lyckats klara av en vecka på jobbet nu, 2 kvar! kämpa kämpa, mitt motto.
Idag ska jag och emil på kalas i Stöpen hos hans kusin :)
Jag vill ha lov som alla andra, men så kan det vara när man sliter aset av sig....
pease

kärlek är inte överskattat

En helg i Karlsborg, gör allt.
I tisdags och onsdags var jag ledig, så på onsdag eftermiddag tog jag bussen till stan och mötte andrea och thomas. Vi tog bussen upp till Andrea och började göra tacos, så kom emil också :) Vi åt, sen åkte jag och andrea o hyrde film, medan thomas och emil gick och köpte godis (bara choklad?!). Vi såg på ghost town? tror jag :) och mös. Sen gick vi ut. Hithithi busiga som jag och andrea är så smög vi oss bort från killarna och dom hittade oss inte alls (A) eller ja, dom såg oss och sprang och gömde sig dom med. Sen gick jag och emil hem till mig, sov där <3

På torsdag morgon tog vi bussen till skolan, finklädd och allt. Vi samlades i hörsal D och fick våra betyg osv, inget märkvärdigt. Jag fick 4 MVG och 3 VG, jag är stolt :D Sen gick vi till idrottshallen vid IP, kollade på firandet där. Sen gick vi ut i regnet och jag tog bussen med mina klasskamrater, som inte är mina klasskamrater längre :( Emil hoppade på bussen på rese och vi åkte hem till mig, åt god mat och pratade. Sen på kvällen överaskade jag honom med bio, älskling blev glad :) Jag älskar att överaska och ge, så ja, det var underbart. Vi såg baksmällan, mycket bra film! Sen skjussades vi in till Varola, där vi chillade och tog det lungt :)

Fredagen hämtades vi av emils pappa, åkte till karlsborg. Under helgen har vi spelat minigolf, fotboll, kubb, cyklat, myst vid stranden, ätit, myst i allmänhet (det bästa), slåts.... allt har bara varit helt perfekt.
Att se dig skratta, dra in din lukt, veta att du håller om mig... jag är så jävla lycklig över det. Till och med när du snorar ner mig och blåser in en hel jävla orkan i mitt öra älskar jag dig. Jag menar, hur skulle jag inte kunna göra det? Jag är kär i hela dig. Jag vill ha dig jämt och för evigt. <3

Började jobba imorse också, ganska jobbig dag men det är väll bara att kämpa på antar jag. Jag har inte så mycket till val. Egentligen vill jag väll bara vara ledig, ligga i sängen halva dagen, pussa på emil, bråka och rulla runt i gräset till sommarskratt. Men det får vänta. Jag får väll sommarlov någon gång, haha :) 

 
Hur som helst så älskar jag mitt liv. 

RSS 2.0