081117-Måndag

Nu ska jag helt enkelt ta och slänga in ett inlägg här, för att jag har tid. Idag har jag desutom haft en bra dag. En ledig måndag!
Jag har målat klart min tavla som någon gång ska upp på min vägg (lär ju inte bli i år iallafall). Men jag är riktigt nöjd med den iallafall!
Sen har jag fikat på pims med mina kära flickor Frida och Lisa! Dissarna denna vecka är Andrea och Hanna, typiskt tjejer! Men det var lika mysigt som vanligt att träffa de och prata. Imorgon ska jag och Frida desutom gå på "ljus i Skövde"! Jag var på ljus i allingsås för någon månad sen och det var verkligen urtufft! Gör gärna om det nästa år igen. Så jag har höga förväntningar på skövde efter att ha sett ett litet smakprov på torget nu ikväll. Det blir nog en riktigt mysig kväll med Frida imorgon :) Förhoppningsvis blir det en riktig mysig dag också! Först ska jag till skolan och ha tre lektioner, sen ska jag hem snabbt och äta. Sen ska jag ner till stan igen för att träffa Ana, som nästan har blivit en tradition nu på Tisdagarna. Det tycker jag om, så trevligt!
Hände något underligt idag också, de är ganska underbart när underliga saker händer ibland.


Här har ni en ganska tråkig bild på tavlan,
men eftersom att min kamera är sönder så får ni nöja er med den :) 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0