090104

Det känns ganska roligt ändå, att det numera är 2009!
I helgen var jag nere i en lada på en bodgård i mörkaste Skåne, nog för att jag trivs alltid, det är underbart! Vid midnatt igår stod jag, min låtsaspappa och min systers pojkvän och spelade badminton i deras lada till klassisk musik. Innan dess var vi bjudna till min systers pojkväns föräldrar, där fick vi otroligt god mat och jag har aldrig sett min mamma så glad. Vi kollade på kort från alla resor de vart på också, helt otroligt vilka paradis! Jag blir så sugen på att resa någon annanstans än till Cypern nu, men cypern är fortfarande bäst.
Det var hur som helst kul att träffa båda mina systrar på så kort tid, först lämnade vi av syster1 i Göteborg, åkte ner till syster2 där vi stannade och sen åkte vi till syster1 igen för mat mat mat. Det är nog det hela denna helg handlat om egentligen, mat! Om jag inte gått upp nu, går jag nog aldrig upp.
Ska jag beskriva helgen med ord så blir det :
6timmars bilresa - mölnlycke, mat, hund, syster - skåne, katter, syster, systerspojkvän, bondgård, hästar, kamin, julklappar, mat, godis, umgänge - sömn - mat, umgänge, bilder, resa, dryck, mat mat mat, umgänge, bilder, skratt, badminton, sömn - tråkig hemresa på 8timmar med med stopp hos min syster igen.
Jag saknar det redan.
18:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0