090117

Helg igen efter en vecka i skolan. Nästa vecka börjar vårt nya schema vilket nu inkluderar bild som jag älskar. Men vi slutar fortfarande i snitt 2 varje dag så jag är nöjd :)
Igår annlände jag till Frida klockan halv 7 och mötte Frida, Lisa och Hanna! Vid 8 fick hanna, frida och jag skjuss ner till stan. Vi gick och köpte godis och skrattade tills vi fick stiga in i biosalongen. Vi såg på Benjamin Buttons otroliga liv som är nästan tre timmar lång! Jag hade väldigt höga förväntingar på den tror jag, men den var verkligen ingen besvikelse utan var värld varje krona! Även fast jag var trött så satt jag där fängslag av filmen. Jag tror vi grät några tårar alla tre! Den är absolut en film värd att se :)


Annars har skolveckan rullat på. I Tisdags och Onsdags var jag med Andrea. Tisdag spenderade vi hemma hos henne med att se på film och fota lite. Onsdag så simmade vi (jag 700m vilket är otroligt) och sen fikade vi på rådhuset! Mycket mysigt. Jag är så nöjd och glad över mina vänner, bäst är vad de är.
Nu ska jag kila över till Stefan för att se på film och så ska han få bedöma mina tre texter jag har i läxa. 
Det är så otroligt tråkigt att en av våra barndomsvänners föräldrar ska skilja sig och flytta från vår by, med det försvinner lite av min barndom.
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0