090130

Hej och hå.
Nu är man sådär glad igen och lycklig, bra känsla. Det är nog bara för att jag sov så länge inatt och för att det händer en hel del nu. Har haft fullt upp i veckan. Igår var det ja.. hahaha. Ska inte gå in på det, svarade inte på mobilen och mamma ringde runt halva stan för att leta efter mig. Både till mina vänner och familj. Vi blev ganska påkomna också, men ja.. vad ska man säga? Det var bra. Vi hade inga vanliga lektioner igår heller, utan vi såg på Matrix! Var nog därför allt blev som de blev igår, ödet kanske?
Idag blir det donken,stan och bio med Andrea! Vi ska se "i taket lyser stjärnorna". Jag har inga förväntningar på den, den får vara som den är. Huvudsaken är att jag är där med Andrea. Sen åker jag till Värsås :)
Snart ska jag välja vad jag vill läsa i skolan också, de kommer påverka hela min framtid... det känns ju bra.


och Hejdå Januari. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0