2009 amazing!

1 Januari 2009, det är inte varje dag den dagen inträffar.. nej bara en gång i livet. En livs dag.
Januari blir en bra månad, var så säker på det. De blir även resten av de 11 månaderna i 2009. Så hoppas jag iallafall.
Jag har nämligen tre nyårslöften i år, vilka jag nästan redan glömt bort.
- ta en dag i taget
- bli oberoende av datorn
- spara

Andrea och jag precis innan midnatt


Vi får väll se hur länge jag håller dem, men mer eller mindre ska jag allt klara av dem :D
Igår var jag först bjuden till Frida vid 19, men först var jag och Andrea på stan. Vi gjorde så att hon fick välja julklappar för 150 kronor till sig själv som jag betalade och tvärtom. Hon fick då två t-shirtar och jag fick ett skärp till och börja med, hittade inget mer :) Men gud vilket sjukt snyggt skärp! Jag är riktigt avundsjuk på mig själv.
Gjrode iallafall i ordning mig hemma sen och skjussades till Frida där de bjöds på god mat och umgänge, jätte kul :)
Åkte sedan till Värsås runt 10 med Andrea och vi firade tolvslaget hos mig, sprang sedan ut och kollade på fyrverkerierna och avslutade sen kvällen hos Stefan.
en riktigt lyckad dag ändå :) Ganska lungt men helt okej! Fick en del kul nyårs sms också, fylle sms förmodligen men ändå ;) haha. Bra start på dagen i skogen idag också när jag och Andrea gick promenad.
Gott nytt år och en liten befallning till året - bli bra! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0