måndagen efter lov

Eftersom att jag var super deprimerad igår för att skolan skulle börja igen så sov jag största delen av kvällen och det blev snabbt måndag! Inte superhärligt att komma tillbkaa till skolan igen men det är ju snart jullov, right?

Har tittat på "everything is illuminated" med emil också, köpte den filmen på sigges innan vi åkte till Göteborg i fredags nämligen. För 15 kronor! Rena klippet när den desutom var en sån där film som jag älskar. Udda och ganska knäpp. Jag vill egentligen inte gå och lägga mig, så det är därför jag sitter här. Det är nästan så att man kan hoppas att man blir smittad av engelska läraren imorgon, som haft svininfluensan och precis kommit tillbaka. Så att man kan få vara hemma igen, fast då kan man ju vara mer död än levande... Låt mig inte hoppas på för mycket.
Imorgon är det en ny dag, tisdag!



och jag skriver detta, ifall någon skulle tänka sig att någon gång leta efter det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0