charlie chaplin

´
älskling puss


Idag är en trött dag. Men igår var det bra!
Klockan 8.30 satte jag mig i familjen boströms bil och vi åkte mot lager 157. Vilket inte var någon större hitt, hittade lite små saker bara. Så vi gav oss snabbt därifrån igen. Jag och emil blev avsläppta i Skövde och vi gick runt där och shoppade lite istället. Sen åkte vi hem.
Klockan 18 började theatern, Charlie chaplin! Den var hur bra som helst, älskar theater jag. Fast jag är så rädd att de ska göra bort sig hela tiden, fast det gjorde dom ju inte :) Vi satt på rad 2 och såg allt väldigt bra, nästan lite för nära för huvudpersonen spottade en del! Men Lars Hjertner som spelade charlie chaplin har jag sett förut och han var lika bra denna gång. Fast bäst var han ändå när han var berättar rösten till GRYMT musikalen, åh vad jag vill se den igen!
Sen efter bion var slut vid 8, bjöd han mig på pizza på rivieran, mysigt med tänt ljus och fullsatt. Vi var tur som var två, annars skulle vi inte fått något bord.
Sen tänkte vi att vi kunde gå hem, så vi tog en sväng förbi hans morbor och sambo, mycket uppskattat och roligt!
Sen promenerade vi hem.

Underbar kväll och heldag. Nu är jag jätte trött!
Älskar dig emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0