jag gillar inte söndagar

Imorgon börjar skolan igen och då är det skönt att man har en del att se fram emot framöver.

Jag tog mig tillfället att beställa en väska förra veckan som kanske kommer nu den här veckan :)

och även ett arbmand :)

Jag beställde de från www.nuknuk.se
väskan kostar 369:- och armbandet 29:-

Sen som jag nämnt tidigare så firar jag och emil ett år på söndag! Han har lite överraskningar till hela helgen så det kommer nog att bli jätte mysigt!
På fredag är det festival på skolan också, då ställer jag och Lovisa ut vårt projekt, tror det blir awesome!

Så jag överlever förhoppningsvis skolan ett tag till.

peace

Kommentarer
Postat av: lovisa

åh jag tror att vårat kommer bli finast :>

2010-04-05 @ 21:07:28
URL: http://lovisadaremark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0