19-1 dag kvar av jobbet

faktum är att jag nu, snart, ska gå och lägga mig i sängen klockan 21 för sista gången på ungefär 6 veckor! För efter klockan 1 imorgon så är jag inte bara fri, utan lycklig! För då börjar mitt sommarlov som jag saknat i ungefär två år nu och det ska bli SÅ HIMLA UNDERBART!
Dock så kommer jag sakna anneli och august, bara för att dom är så bra och för att jag spenderat fyra roliga veckor tillsammans med dom.

för att inte glömma:
"Nu ska vi ut på tigerjakt"
"Nu är man allt bra hungrig"
"Okejdå, herr jag tror jag vet allt fast jag ser ut som en bäver"
"Douglas, Line, Fredrik"

peace and vacation

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min söta bild :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön kväll nu då. ^^

2010-07-12 @ 21:09:34
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0