dagen glider iväg..

Inatt drömde jag att jag vaknade klockan 16.00, vilket innebar att hela skoldagen hade gått.. Jag frågade min pojkvän om jag hade missat något, men han sa att vi inte hade haft någon skola? haha. Alltid lika förvirrande att vakna upp efter en sån dröm, man måste nästan ligga kvar i sängen ett tag för att uppfatta om man fortfarande är kvar i drömmen eller inte. Jag tror jag fortfarande var halvt drömmande den första vakna timmen, haha :)

Sen blev jag förbannad när jag hade sovmorgon och vaknade tre gånger av att någon smsade. Dessutom kan jag inte se smsen, för min mobil är sönder och skärmen helt vit. Det enda jag kan göra är att svara i telefonen, men jag ser inte vem det är som ringer? haha, dålig mobil. Hur som helst så fick jag min nya mobil på posten idag :D En HTC hd mini, som jag väntat på hur länge som helst känns det som nu. Än så länge sitter den på laddning, men får snart kika på den :)

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0