it will be blood

imorse så vaknade jag 07.30 när jag egentligen inte behövde gå upp fören en timme senare och hur många gånger jag än somnade och vaknade upp efter det så gick tiden i snigel fart. Visst att det kan vara bra men varje gång jag vaknade så trodde jag att jag hade försovit mig, så jag vaknade upp med shock.
Dessutom så var drömmarna hos mig inatt igen.
Jag drömde att jag var på något stort fartyg. Det kändes som att det var jätte stort verkligen men när man väl kom till saken så var den en liten leksaksbåt i mitt badkar hos min pappa. Så jag måste varit väldigt liten. Hur som helst så var det någon som så innerligt ville döda mig så jag tror jag var i chock hela natten. Men jag blev inte bara jagad på båten utan även på land och sen var jag på något konstigt vis i en affär och sprang runt. Utomlands vet jag säkert att jag var och jag skulle köpa något billigt, men jag minns inte riktigt vad jag letade efter. Hur som helst så blev någon skjuten och jag tror inte det var jag, det var nog mer jag som sköt. Blodigt blev det iallafall. Sen försvann han som ville mörda mig och hans kvinnliga kompanjon in mellan två kakelbitar i min vägg, den saknade lite tätande cement just där. När jag inte var i chocktillstånd så var jag i ett hus, där jag hade sex med hur många som helst! Den enda jag minns att jag hade sex med var min klasskompis från grunskolan?
Trotts allt jag drömde så är egentligen det enda jag funderar på så här i efterhand, hur man egentligen kan bygga upp ett helt hus i drömmarna som man aldrig varit i förut? Är det ett ihopplock av en massa hus man sett tillsammans? För i drömmen så föreställde jag mig verkligen tavlorna på väggen, mattorna på golvet och jag gick igenom huset och såg hur det såg ut. Hur som helst så regnade det ute.

Peacecake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0