kreativitet - det gillar jag

Jag tänker inte säga någonting om valet, jag är ändå inte så insatt. Jag tänker inte klaga på regnet, idag är det faktiskt nästan mysigt. Utan jag tänker frambringa det positiva :) För idag är jag väldigt glad faktiskt, utan någon direkt speciell anledning. Men jag har ju haft APU den senaste torsdagen och fredagen - utmärkt. Det gick hur bra som helst och jag ser fram emot kommande projekt! Sen så var det 30-års fest för min syster i helgen. Logen var inredd och det var en hel del folk, roligt :) För att inte glömma att jag ju faktiskt fyllde år den 14:e och känner mig lite vuxnare nu! Det är väl nu jag ska vara fri, fast det kan man ju i fråga sätta? Förövrigt en mycket bra födelsedag :)


Kommentarer
Postat av: Memil?

Grattis igen älskling <3

2010-09-21 @ 11:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0